جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب بیش از 7 وب سایت رایگان برای معرفی خدمات، محصولات و کالای تان را به شما معرفی می کنیم. خیلی راحت می توانید تنها با ساختن یک حساب کاربری ساده در هر کدام از این وب سایت ها یا اپلیکیشن هایشان، در سطح اینترنت یک تبلیغ هرچند محدود داشته باشید. 

1- وب سایت دیوار

دیوار از سال 1392 با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. در حال حاضر پربازدیدترین و ایده آل ترین وب سایت برای تبلیغات رایگان می باشد.

2- وب سایت شیپور

سایت شیپور از مرداد ماه سال 1391 با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. در حال حاضر بعد از دیوار پربازدیدترین وب سایت است و برخی معتقدند دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیوار می باشد. مثل دیوار هم برای اندروید و هم ios اپلیکیشن دارد.

3- وب سایت نت برگ

نت برگ وب سایتی است که عمده تبلیغات آن دارای تخفیف بوده و بعد از دو وب سایت بالا جزو پربیننده ترین وب سایت هایی است که می توانید محصولات خود را به رایگان در آن در معرض دید قرار دهید.

سایت تبلیغات رایگان 6

و ...

جهت دانلود این اپلیکیشن ها و اطلاعات بیشتر در مورد سایر برنامه ها به لینک زیر مراجعه کنید:

7 تا از بهترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنتی پربازدید در ایران

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • مژده صادقی

نظرات (۱)

  • مهندس غلامی
  • با سلام
    پیشنهاد میکنم از سایت آگهی سازه https://agahisazeh.com هم بازدید نمایید تعرفه بسیار پایین تبلیغات و امکان درج آگهی با زمان نامحدود از ویژگی های این سایت است.
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی