جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر شما جزء کسانی هستید که به نوشتن یا ثبت اتفاقات مهم و نکات مهم روزانه علاقه مند هستید یا برای فراموش نشدن کارهای ضروری آنها را یادداشت می کنید و از گوشی همراه استفاده میکنید دیگر نیازی به خودکار و دفترچه یادداشت ندارید و میتوانید از برنامه دفترچه یادداشت برای اینکار استفاده کنید. در این مطلب برای شما بهترین های اپلیکیشن دفترچه یادداشت اندروید را معرفی می کنیم.

1- برنامه Evernote

 این برنامه قابلیت های زیادی دارد که باعث شده آن را از بهترین برنامه های یادداشت به شمار بیاورند با این برنامه میتوانید فهرست بندی کنید، یادداشت‌های صوتی و تصویری قرار دهید و عکس‌های و فایل‌های پی‌ دی اف خود را نشانه‌گذاری کرده و با سایرین به اشتراک بگذارید.

2- برنامه Google Keep

با این برنامه میتوانید یادداشت‌های خود را رنگ بندی کنید که با طراحی زیبای برنامه، بسیار کارا می‌باشد. هر یادداشتی که اضافه می‌کنید، به شکل کارتی درمی‌اید که می‌توانید در میان آنها جستجو کنید. 

3- برنامه  Color Note

 از قابلیت های این نرم افزار می توان امکان نوشتن سریع و آسان ایمیل، خاطره، لیست خرید، لیست کار ها؛ سازماندهی نوشته ها، سازماندهی برنامه ها در تقویم و غیره را نام برد.

4- برنامه FiiNote

پشتیبان گیری از پوشه ها، پشتیبان گیری از پوشه ها در ابر، پشتیان گیری و بازیابی سریع و نقاط بازیابی نامحدود از امکانات این برنامه است.

FiiNote

جهت دانلود اپلیکیشن ها و مطالعه ادامه متن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود 4 تا از بهترین و جدیدترین برنامه های دفترچه یادداشت های اندروید

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • مژده صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی