جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر شما از کاربران گوشی های آیفون هستید پس برای شما پیش آمده که هنگام دانلود و ذخیره‌ی فایل‌های موسیقی دچار مشکل شوید بر خلاف دانلود و ذخیره‌ی فایل‌های موسیقی بر روی کامپیوتر یا یک گوشی اندرویدی که یک کار بسیار معمولی است. در این مطلب قصد داریم بهترین روشهای دانلود موسیقی را در گوشی های آیفون را برای شما معرفی کنیم.

در سیستم عامل IOS فولدری به نام User File System وجود ندارد و برای انتقال فایل ها از iTunes یا DropBox استفاده می شود و دانلود در این سیتم عامل غیر ممکن است زیرا iOS و safari اساساً اجازه‌ی دانلود فایل موسیقی را به شما نخواهند داد. پس هنگام دانلود و ذخیره موسیقی از وب سایتی که می خواهید دچار مشکل می شوید حتی اگر فایل موسیقی را بر روی DropBox آپلود کنید نیز نخواهید توانست آن را بر روی آی‌پد یا آیفون ذخیره کنید.

روش اول: دانلود با استفاده از اپلیکیشن document 5

روش دوم: دانلود از تلگرام با استفاده از اپلیکیشن File Hub

افرادی که از آیفون، آیپاد تاچ یا آیپد استفاده می‌کنند،  از نبود یک فایل منیجر یا نرم‌افزار مدیریت فایل یا نرم افزاری که بتوانند آهنگ خود را ازدانلود کنند کلافه هستند. اپلیکیشن File Hub را برای رفع این مشکل به شما معرفی می‌کنیم.

روش سوم: دانلود با استفاده از iDownloader_Pro

iDownloader یکی از قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود برای iOS می باشد. شما به کمک این نرم افزار می توانید تمامی دانلودهای خود را به آسانی مدیریت کنید و همچنین با سرعت بالاتری دانلودهای خود را انجام دهید. شما می توانید موزیک، ویدیو، عکس، نرم افزار و … را با این نرم افزار بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید.

iDownloader

جهت دانلود این برنامه ها و مطالعه بیشتر به لینک زیر رجوع کنید:

3 روش ساده برای دانلود آهنگ با گوشی آیفون

  • ۹۷/۱۱/۰۲
  • مژده صادقی

نظرات (۱)

ممنونم تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی