جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

جالب آموز

آموزش کامپیوتر و معرفی نرم افزار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید که در اینستاگرام تبلیغ کنید دست نگه دارید! در این مقاله خیلی ساده برای شما این موضوع را روشن می کنیم که چرا تبلیغات پرهزینه اینستاگرام در مقایسه با تبلیغات در وب سایت ها بازده کمی دارد.

Internet-Ads1

1- تفاوت تعداد افرادی که تبلیغ شما را می بینند

فرض کنید که قرار هست کالا یا محصول خود را در یک پیج اینستاگرام تبلیغ کنید. قیمتی که از شما برای قرار دادن یک تبلیغ در پیج اینستاگرام درخواست می کنند، حدودا برابر با قیمتی است که یک وب سایت برای یک ماه تبلیغ به شما پیشنهاد می کند (با کمی تغییر).

حال به این نکته توجه کنید: پیجی که تبلیغ خود را در آن قرار می دهید، توسط اعضای پیج  دیده می شود (توسط تعدادی از آنها، نه همه). اما به این نکته دقت کنید که اعضای این کانال ها یا پیج ها ثابت است. مثلا اگر یک پیج اینستاگرام 200 هزار عضو دارد (که در خوش بینانه ترین حالت 40 هزارتای اعضای آن فعال است)، شما محصول خود را به 200 هزار نفر نشان می دهید و احتمالا یک یا دو روز هم محصول شما بیشتر نشان داده نمی شود.

اما وقتی تبلیغ خود را در یک وب سایت اینترنتی که دارای بازدید اتفاقی زیادی هست برای مدت یک ماه قرار می دهید، در روز اول به تعداد بازدید کننده وب سایت (مثلا یک وب سایت معمولی با 50 هزار نفر بازدید روزانه) تبلیغ شما را می بینند. در روز دوم، 50 هزار نفر دیگر که با 50 هزار نفر روز اول به احتمال زیاد تفاوت دارند و روز سوم و … . یعنی در یک ماه حدود 1 میلیون و پانصد هزار نفر تبلیغ شما را می بینند!

2- تفاوت قیمت تبلیغات

3- نوع و جنس مخاطبان

توضیحات بیشتر را در لینک زیر بخوانید:

قبل از تبلیغات در اینستاگرام حتما این مطلب را بخوانید!

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • مژده صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی